Hoppa till innehållet

Ostamisesta kysyttyä

Täältä löydät vastauksia yleisimpiin verkkomyymälästä ostamiseen liittyviin kysymyksiin. Jos sinulla on kysyttävää, soita numeroomme (09) 894 6150 tai napsauta tätä.


Kuinka ostokset toimitetaan?
Kotimaantoimitukset hoitaa Bring. Ostoksesi toimitetaan noutopaikkaan, jonka olet valinnut tehdessäsi tilauksen.

Paljonko toimitus maksaa?
Jos tilauksen arvo ylittää 100 euroa, saat kuljetuksen kaupan päälle. Muutoin se maksaa 9 euroa.

Kuinka pitkä toimitusaika on?
Toimitusaika on yleensä 3–5 työpäivää.  Toimitamme kuitenkin välimyyntivarauksin. Jos tuote on myyty loppuun tai toimitusaika on pidempi, palaamme asiaan mahdollisimman pian saatuamme tästä tiedon.

Voinko palauttaa tai vaihtaa tuotteen?
Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, voit palauttaa sen meille, jolloin saat rahasi takaisin, tai vaihtaa sen toiseen tuotteeseen. Maksat kuitenkin palautuksen itse.

Jos haluat palauttaa tuotteen, soita numeroomme (09) 894 6150 tai napsauta tätä. Autamme mielellämme.

Kuinka teen reklamaation?
Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen tai se on vaurioitunut toimituksen aikana, ota meihin yhteys, jotta voimme lähettää uuden tuotteen.

Voinko peruuttaa tilauksen?
Jos kadut tilauksen tekemistä emmekä ole ehtineet lähettää sitä, voit peruuttaa tilauksen. Jos olemme ehtineet lähettää tilauksen, voit palauttaa sen. Tällöin joudut maksamaan palautuskustannukset.

Kuinka saan yhteyden asiakaspalveluun?
Jos sinulla on ostostasi koskevia kysymyksiä, soita numeroomme (09) 894 6150 tai napsauta tätä. Autamme mielellämme.

Tuote lisätty ostoskoriin